Hvis du har lyst til at blive medlem af Hobro Sportsfiskerforening, kan du finde alle de nødvendige oplysninger her. Som medlem af HSF er du samtidig medlem af Danmarks Sportsfiskerforbund (DSF) og modtager bladet Sportsfiskeren. Det er DSF som varetager medlemsadministration og udsendelse af blad.

Du kan købe medlesmskab til HSF på fiskekort.dk.

Kontingent 2024 er:

• FAMILIE1: Flere voksne som er over 18 år ( samme adresse ) – kr. 950,-
  • JUNIOR: Under 18 år – kr. 200,-
  • SENIOR – kr. 750,-
  • UNGDOM: 18-25 år – kr. 550,-

Disse priser er inkl. forbundsmedlemskab (som naturligvis refunderes, hvis du allerede er forbundsmedlem).

Familiemedlemskab dækker hele familien (på samme adresse); oplys navn og fødselsdato på dem, der skal have medlems nummer og kort. Vær opmærksom på, at du godt kan få familiemedlemskab som enkeltperson.
Familiemedlemskab giver ret til at tage en gæst (over 16 år) med på Glenstrup Sø uden at skulle betale gæstekort. Alle medlemmer må tage gæster under 16 år med på søen.

Alternativt kan du følge nedenstående anvisning:

Ved indmeldelse vil vi og DSF gerne have flg. oplysninger:

• Navn
  • Adresse
  • Telefonnummer
  • Email-adresse
  • Fødselsdato
  • Er du allerede medlem af DSF, direkte eller via anden forening?
  • Forbundsmedlemsnummer.
  • Hvilken type medlemskab ønsker du?

Hvis du sender oplysningerne på mail, sender vi et girokort hurtigst.
Du kan blive medlem straks ved at indbetale kontingent via netbank. Brug disse oplysninger til indbetalingskort +73< +89763347<. Vi har stadig brug for ovennævnte oplysninger. Dem kan du notere på betalingen fra banken. Mærk venligst indbetalingen med HSF nr. 133.
Udskriv en kopi af betalingen eller et kontoudtog, hvoraf betalingen fremgår, og begynd at fiske straks efter betalingen!

Information til dig

På vores hjemmeside www.hobro-sportsfiskerforening.dk kan du se information om foreningen, bådene, fiskevandet, kommende arrangementer og meget mere.
Vi vil også gerne opfordre dig til at bruge vores Facebook side (Hobro Sportsfiskerforening – Glenstrup Sø).
Her kan du læse om nyheder og medlemmernes fangster og fiskeoplevelser – samt naturligvis bidrage med dine egne.

Bådene

Hobro Sportsfiskerforening råder over 2 joller på Glenstrup Sø.

De to sø joller ligger ved Holmgård (altså ved søhalsen i den vestlige ende, sydsiden). Disse både skal bookes via bookingportal.com. Hvis du ikke allerede har modtaget en invitation til bookingportal.com, kan du kontakte foreningen (info@hobro-sportsfiskerforening.dk), så vil vi hurtigst muligt tilsende dig en.
Du finder al nødvendig information om booking, regler og brug af jollerne under menupunktet Både