Medlemsskab

Velkommen i Hobro Sportsfiskerforening

IMG_7763

Hvis du har lyst til at blive medlem af Hobro Sportsfiskerforening, kan du finde alle de nødvendige oplysninger her. Som medlem af HSF er du samtidig medlem af Danmarks Sportsfiskerforbund (DSF) og modtager bladet Sportsfiskeren. Det er DSF som varetager medlemsadministration og udsendelse af blad.

Ved indmeldelse vil vi og DSF gerne have flg. oplysninger:

• Navn
  • Adresse
  • Telefonnummer
  • Email-adresse
  • Fødselsdato
  • Er du allerede medlem af DSF, direkte eller via anden forening?
  • forbundsmedlemsnummer.
  • Hvilken type medlemskab ønsker du?

Hvis du sender oplysningerne på mail, sender vi et girokort hurtigst.
Du kan blive medlem straks ved at indbetale kontingent + indmeldelsesgebyr via netbank. Brug disse oplysninger til indbetalingskort +73< +89763347<. Vi har stadig brug for ovennævnte oplysninger. Dem kan du notere på betalingen fra banken. Mærk venligst indbetalingen med HSF nr. 133.
Udskriv en kopi af betalingen eller et kontoudtog, hvoraf betalingen fremgår, og begynd at fiske straks efter betalingen!

Kontingent 2017 er:

• Senior 586,-
  • Junior 347,-
  • Familie 768,-

Disse priser er inkl. forbundsmedlemskab (som naturligvis refunderes, hvis du allerede er forbundsmedlem).

• Familiemedlemskab dækker hele familien (på samme adresse); oplys navn og fødselsdato på dem, der skal have medlemsnummer og kort. Vær opmærksom på at du godt kan få familiemedlemskab som enkeltperson. Familiemedlemskab giver ret til at tage en gæst (over 16 år) med på Glenstrup Sø uden at skulle betale gæstekort. Alle medlemmer må tage gæster under 16 år med på søen.
  • Du skal selv udskrive medlemskort; se hvordan på sportsfiskeren.dk. Indtil du er registreret i sekretariatet, kan du bruge betalingskvittering som medlemskort.

Er du medlem af Danmarks Sportsfiskerforbund?

Så kan du gå til medlemssystemet på www.sportsfiskerforbundet.dk, find Hobro Sportsfiskerforening på foreningsoversigten, klik på ikke medlem og bekræft at du vil være medlem.

Hvis du løber i problemer angående tilmeldingen, kan du maile eller ringe til vores kasserer eller direkte til Anne Holbæk på sekretariatet (ah@sportsfiskerforbundet.dk).

Information til dig

På vores hjemmeside www.hobro-sportsfiskerforening.dk kan du se information om foreningen, bådene, fiskevandet, kommende arrangementer og meget mere. Vi vil også gerne opfordre dig til at bruge vores Facebook side (Hobro Sportsfiskerforening – Glenstrup Sø). Her kan du læse om nyheder og medlemmernes fangster og fiskeoplevelser – samt naturligvis bidrage med dine egne.

Bådene

Hobro Sportsfiskerforening råder over 2 joller på Glenstrup Sø.

De to både ligger ved Holmgård (altså ved søhalsen i den vestlige ende, sydsiden). Disse både skal bookes via bookingportal.com. Hvis du ikke allerede har modtaget en invitation til bookingportal.com, kan du kontakte foreningen (info@hobro-sportsfiskerforening.dk), så vil vi hurtigst muligt tilsende dig en.

Du finder al nødvendig information om booking af bådene på vores hjemmeside: www.hobro-sportsfiskerforening.dk