Hobro Sportsfiskerforening blev grundlagt i 1952, og har lige siden været samlingspunkt for lystfiskere i og omkring Hobro.
Sådan er det stadigvæk, og vi vil gerne forsøge at udbygge aktivitets-niveauet i foreningen – eksempelvis med fælles arrangementer med fokus på grej, fælles fisketure til foreningens vand – men også til andre gode fiske-lokaliteter – og altid med det sociale samvær i højsædet.

Disse arrangementer vil fremover blive omtalt her på foreningens hjemmeside, og på vores Facebook side.

Udover de forenings-planlagte arrangementer, vil der også være mulighed for medlemmerne at lægge arrangementer ind på siden.
Det kan være, man søger fiskekammerater, at man lige står og mangler en eller flere til en planlagt tur eller rejse, eller noget helt tredje der har relation til vores fælles hobby.
Alle medlemmer er meget velkomne til at sende en mail til vores webmaster, så vil evt. ideer og efterlysninger blive lagt på hjemmesiden.
Eller brug vores Facebook side, som giver en meget hurtigere respons.

Hobro Sportsfiskerforenings fiskevand er Glenstrup Sø, hvor der kan fanges Søørred, Gedde, Aborre, Helt og Skalle.
Foreningen har 2 både ved søen. Se flere informationer under Både i menu-baren. Bådene er placeret i vestenden af søen ved Holmgårde.

Hvis du ikke allerede er medlem af Hobro Sportsfiskerforening, men godt kunne tænke dig at blive det, kan du købe medlemskab på fiskekort.dk, eller kontakte foreningens kasserer.
Du finder kontaktoplysningerne under menupunkt Bestyrelsen.
Priser og andre praktiske oplysninger om medlemskab kan findes under menupunkt Medlemskab